Sharp Pink Pointer Dottie Dazzles: Můj outfit č.1

pátek 20. července 2012

Můj outfit č.1

Občas přidám i svoje outfity. Samozřejmě nejsou dokonalé a klidně mi můžete psát do komentářů kritiku, ale slušně prosím :).

První outfit jsem nosila, když byly ještě opravdu letní dny. Teď se to venku moc létu nepodobá, takže v tomhle by mi nejspíš teď byla pěkná zima :D. Do horkých dnů ale tohle oblečení poslouží dokonale.


Fotka celého outfitu. Skládá se z béžových balerínek. Ty sice nemám tak dlouho, ale jelikož jsou od vietnamců a za pouhých 100kč, tak se za tu dobu stihly už docela rozlepit, ale znovu jsem je zalepila a myslím, že tohle léto už je "dotahám" a pak asi půjdou do koše.

Riflové kraťasy mi přivezl mámin expřítel z ciziny (už ani nevím odkud) a mám je už pěkných pár let, i přesto jsou pořád úžasné, jsou to moje nejoblíbenější kraťasy vůbec. Po straně jak můžete vidět mají průstřih ve tvaru hvězdy a pod tím je všitá bílá látka.


Při pohledu zepředu nejsou vidět úžasné detaily vestičky, proto vám sem dávám i tuhle fotku. Vestička je tedy modrobílé proužkovaná a byla by uplně obyčejná nebýt právě tohohle úžasného háčkovaného (?) detailu na zádech. Pod ní jsem volila obyčejné bílé tílko bez nějakých potisků apod.


 A poslední věcí, kterou jsem měla na sobě a také jediným doplňkem byl zlatý řetízek. Je po mojí mámě, nosila ho, když byla v mém věku a teď mi ho darovala :). Jak vidíte jsou na něm čtyři malinké přívěsky - čtyřlístek, srdce, hrací kostka a slza. Každý ten přívěšek něco symbolizuje (čtyřlístek - štěstí, slza - vítězství, srdce - lásku, hrací kostka - náhoda).

Tak jak se vám první outfit líbí/nelíbí? Myslíte, že má cenu moje outfity přidávat? Děkuju za všechny vaše komentáře! :)


9 komentářů:

  1. Mně se tvůj outfit rozhodně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. vestička je úžasná, škoda že to nieje celé lepšie vidieť, ale naozaj sa mi to moc páči :)

    http://simply-cherry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit se mi určitě líbí, máš krásný nohy!:) a určitě další přidávej:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé, opravdu! Ta vestička je vážně úžasná a ten řetízek, ten je famózní, hned bych ho brala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit, ta vestička je opravdu úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jistěže nebude vadit opičení :), jen směle do toho, ráda si to u tebe přečtu... Vždyť ten řetezák ani nevyšel z mé hlavy ;). Takže ty začínáš znovu tady?

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se tento outfit líbí velmi:) .. Kraťásky jsou krásné a ta vestička je úžasná:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za všechny vaše komentáře ♥