Sharp Pink Pointer Dottie Dazzles: Welcome

neděle 1. července 2012

Welcome

Vítám vás na mém novém blogu :). Bloguji už nějakých šest let - ne celých šest.., občas s většími, či menšími přestávkami. Měla jsem spoustu blogů.. Většinou jsem uveřejňovala svoje deníčky, grafiku, komiksy z The Sims, bylo toho hodně.. Ale vždy jsem publikovala pouze na známém serveru blog.cz.
Jelikož mi už není -náct, ale táhne mi na -cet, myslím, že je na čase posunout se jinam a odstartovat blogování na trochu jiné úrovni. A proto jsem tady.

Miluju fashion blogy a blogy o kosmetice. Bohužel na to, abych měla celý blog jen o módě a kosmetice, na to já nemám čas a ani peníze.. Proto zde budu uveřejňovat něco z té módy, ale i ostatní věci. Mojí druhou vášní jsou knihy. Uvidím, jestli tyto dvě témata půjdou vůbec spojit, každopádně myslím, že to bude dost originální :D.

Teď odjíždím na brigádu, takže tu dlouho nic nepřibude. Ale až se vrátím, tak se těště! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju moc za všechny vaše komentáře ♥