Sharp Pink Pointer Dottie Dazzles: RYOR Aknestop Čistící pěna s mořskými řasami na problematickou pleť

neděle 29. července 2012

RYOR Aknestop Čistící pěna s mořskými řasami na problematickou pleť

Prvním výrobkem, který vám chci představit z řady Aknestop od Ryoru, je Čistící pěna s mořskými řasami na problematickou pleť.

Oficiální popis výrobku:
Jemná čistící pěna, obsahující extrakt z mořských řas, umožňuje důkladné čištění aknózní pleti. Lehce odstraňuje běžné nečistoty a make-up. Není určena pro čištění očních partií. Účinné látky z mořských řas redukují a citlivě odstraňují přebytečný kožní maz, dlouhodobě udržují matný vzhled a vláčnost pleti. Pěna je vhodná na mytí i jiných aknózních partií těla (záda, ramena, dekolt). Po použití pleť opláchněte vodou. Neobsahuje mýdlo a zachovává přirozenou hodnotu pH pokožky. (zdroj)


Můj názor:
Čistící pěna je v praktickém balení s pumpičkou, v designu typickém pro tuto řadu. Balení je prohlůdné, takže i vidíte, kolik pěny vám ještě zbývá a nestane se, že by vás překvapilo to, že vám najednou dojde.
Na jedno čištění na obličej stačí pumpičku jen jedenkrát zmáčknout. Překvapí vás příjemná vůně, mě tato pěna voní nejvíc ze všech přípravků z řady.
Velikou výhodou pro mě je, že je určená právě i na čištění zad a tam mi na akné dost pomohla. Takže máte jeden výrobek zároveň na obličej a zároveň na záda, dekolt apod., nemusíte si kupovat dva, stačí jeden. Pěnu po čištění stačí pak jenom smýt vodou. Dá se používat ráno i večer. Je opravdu příjemná, po umytí cítíte, že je vaše pleť opravdu čistá. A navíc, make-up sice moc nepoužívám, ale zkusila jsem ho, a pěna ho uplně krásně všechen smyla. Moc mi vyhovuje a určitě bych doporučila dál :).

Cena: okolo 97kč za 150ml

Za sebe dávám 5/5 (a ještě hvězdičku k tomu :D):

1 komentář:

  1. Delší dobu hledám něco takového a konečně jsem asi našla. Dokonce i cena je příjemná. Vidím že jsi s výrobkem spokojena tak asi dám na tvé hodnocení ;).
    PS. Stala jsem se tvou pravidelnou čtenářkou a byla bych ráda kdyby ses stala i tou mou ;) Blog rozjíždím takže tam toho zatím moc není :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za všechny vaše komentáře ♥